Odbiór odpadów problemowych

KOMUNIKAT O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU DZIELNICY
STARE MIASTO MIASTA POZNANIA ORAZ GMINY KOSTRZYN W 2014 ROKU.

Dnia 1 lipca rusza akcja odbioru odpadów problemowych z terenu nieruchomości zamieszkałych z DZIELNICY STARE MIASTO oraz gminy KOSTRZYN.

Odbiór odpadów problemowych będzie realizowany w terminie
od 25 sierpień do 26 wrzesień 2014 r., a przyjmowanie zgłoszeń w formie wypełnionego formularza od 21 lipca do 1 sierpnia 2014 r.

ODPADY PROBLEMOWE TO:
• Meble – stoły, krzesła, szafy, szafki, komody, meble kuchenne, kanapy, łóżka, tapczany i regały
• Złom elektryczny i elektroniczny – sprzęt RTV (telewizory, radia, magnetofony, kolumny itp.), sprzęt AGD (lodówki, pralki, roboty kuchenne, mikrofalówki, żelazka, kuchenki elektryczne, kuchenki gazowe itp.), sprzęt komputerowy, sprzęt oświetleniowy (bez żarówek i świetlówek!)
• Opony – do pojazdów o masie całkowitej nie większej niż 3,5 tony
• Inne wyposażenie – dywany, wykładziny, wózki dziecięce i inwalidzkie, rowery.
Uwaga! Nie będą odbierane odpady poremontowe – drzwi, ościeżnice, stare okna, wanny, kabiny prysznicowe, ceramika łazienkowa, gruz, opakowania po materiałach budowlanych i farbach.

Formularz zgłoszenia w sprawie odbioru odpadów problemowych będzie można pobrać w siedzibie firmy wywozowej obsługującej Państwa w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub z jej strony internetowej lub od pracownika firmy, który odbiera odpady z Państwa posesji.

WYPEŁNIONY FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZEKAZAĆ do firmy wywozowej, która Państwa obsługuje (dane kontaktowe na odwrocie formularza), za pomocą:

• Poczty elektronicznej (e-mail + załącznik)
• Fax-u
• Przekazania pracownikowi firmy odbierającej odpady z Państwa posesji
• Poczty
• Osobiście w siedzibie firmy.
Po otrzymaniu z Państwa strony wypełnionego formularza zgłoszenia zostaną Państwo powiadomieni w ciągu kilku dni (maksymalnie 3 tygodni) o terminie odbioru odpadów problemowych z posesji. Apelujemy o podawanie wymaganych danych kontaktowych, w szczególności adresu e-mail i/lub telefonu.

UWAGA! Zgłoszenia nieczytelne lub zawierające niekompletne dane nie będą realizowane. Odpady gabarytowe powinny być wystawione nie później niż do godziny 6.30 rano w dniu wywozu do krawędzi jezdni, za wyjątkiem miejsc do których może dojechać duży samochód ciężarowy (min. 16 Ton DMC). Zapotrzebowanie na odbiór odpadów problemowych zgłasza właściciel nieruchomości lub zarządca.

O terminach odbioru odpadów problemowych dla DZIELNICY WILDA zostaną Państwo poinformowani w miesiącu wrześniu.